שני מיליון בתי אב
חשיפת הציבור לקמפיין 121 בחירות 2019 ב'
אנחנו מאמינים שבשביל לשנות צריך לעבוד בגדול. שכדי להצליח צריך לייצר ערך.
שני מיליון משקי בית במצטבר נחשפו לניתוחים שערכנו בעמותת 121 להבטחות המפלגות בנושאים החברתיים השונים, ושודרו במהדורת חדשות 12.
מתחילת אוגוסט ועד הבחירות באמצע ספטמבר פרסמנו באתר ובמהדורה המרכזית של החדשות שישה ניתוחים לפתרונות שהציעו המפלגות השונות לחינוך לגיל הרך, לצפיפות בבתי החולים, לצורך בהעלאת קצבאות הזקנה, למשבר הדיור, לשיעור הנמוך של תעסוקת חרדים וערבים ולטיפול בעוני.
המטרה היתה לעורר תשומת לב ציבורית להבטחות של הפוליטיקאים בנושאים שהכי משפיעים על החיים של כולנו.
לא כדי לכוון למפלגה מסוימת, אלא כי חשוב לנו שכל אחת ואחת ידעו, ובהמשך ישאלו את נבחריהם בכנסת מה קורה עם מה שהם הבטיחו.
למעלה מ-30,000 גולשים קראו את הניתוחים שלנו באתר מאקו/חדשות 12, קרוב לשני מיליון בתי אב צפו בהם במהדורות שמונה, וכ-125,000 נחשפו לפרסומיהם בפייסבוק.
מייצרים אימפקט ציבורי.
בעידן שבו המאבק על תשומת הלב של כולנו קשה מאד, צריך לדעת לייצר ערך כדי להגיע למדורות השבט עם המטרות שלנו. הרקע של אנשי 121 נותן לנו את היכולת לעשות זאת. כך, בחודש החולף היינו שותפים גם לסדרת כתבות של 24 שעות בידיעות אחרונות על תעסוקת מבוגרים.
כי לנו ברור שצריך לייצר אימפקט ציבורי ותקשורתי כדי ליצור מחויבות של מקבלי החלטות, והבנה של הציבור לגבי הסוגיות החברתיות.
ללי דרעי, מנהלת שותפויות וקידום מדיניות, על היום שאחרי הבחירות
אנו מאמינים שלכל אחד מאיתנו יש אחריות. כולנו חברי הכנסת ה-121.
המטרה שלנו בעמותת 121 הוא לחבר כמה שיותר אנשים וארגונים למהלכי השפעה לשיפור התשתיות החברתיות. כולנו יודעים שזהו מפתח מרכזי לצמיחה אישית ולאומית.
אנו מזמינים אתכם לעבוד איתנו בארבע השנים הקרובות כדי להזכיר לנבחרי הציבור מה הם הבטיחו ולמען מי הם אמורים לעבוד. אנחנו בטוחים שביחד נצליח.